سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون استاندار فارس از روند اسکان مسافران نوروزی

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با حضور در ستاد اسکان زنده یاد زهتاب زاده شیراز از نزدیک در جریان برنامه ریزی ونحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت.

محمد فرخ زاده در حاشیه این بازدید گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی استفاده می‌شود.

معاون استاندار فارس ضمن تاکید بر تسهیل خدمت رسانی به مسافران نوروزی، گفت: با نظارت مستمر در راستای رعایت مقررات و شیوه نامه‌های بهداشتی در تلاش هستیم تا تجربه اقامتی ایمن و همراه با سلامتی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

بنا بر اعلام مسئولان، ۲۳ هزار تخت اقامتی و ۱۲ هزار کلاس درس در فارس میزبان مسافران نوروزی در نوروز ۱۴۰۱ است.

بیش از ۲۳ هزار تخت در هتل ها، هتل آپارتمان ها، هتل‌های سنتی، اقامتگاه‌های بومگردی و مهمانپذیر‌های دارای مجوز جهت اسکان مسافران آماده است.

همچنین حدود ۱۲ هزار کلاس درس در سطح استان با هدف پذیرش مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.

در شهر شیراز جهت اسکان اضطراری مسافران ۱۳ بوستان با ظرفیت ۳۰۰۰ چادر و چهار کمپ اختصاصی: زیباشهر، جنت، زهتاب زاده و نمایشگاه بین المللی با ظرفیت ۲۲۰ کانکس و دو هزار چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است و همچنین طی همکاری با بقیه نهاد‌های ذی ربط در ۱۳ سالن ورزشی و ۴۲ حسینیه پذیرش مسافر خواهیم داشت.

دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر فارس در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در بولوار مدرس روبروی ایستگاه قطار شهری فضیلت مستقر و آماده پاسخگویی به شکایات و خواسته‌های مسافران است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.