سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس سیستان و بلوچستان برای تامین امنیت مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس استان برای تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی که این دیار را برای سفر انتخاب می‌کنند، آمادگی کامل دارد.

 سردار احمد طاهری گفت: به طور قطع امسال نیز در ایام تعطیلات نوروز نقاط مختلف استان پهناور سیستان و بلوچستان شاهد حضور مسافران و هموطنان عزیز از سراسر کشور است.

او گفت: وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در سطح استان، همواره بسیاری از مردم را ترغیب می‌کند که سفری به این دیار داشته باشند و از این جاذبه‌ها و طبیعت زیبای خدادادی بازدید کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  گفت: در این میان شهرستان چابهار به خاطر هوای مطبوع در ایام نوروز همواره یکی از مقاصد مهم گردشگری بوده به گونه‌ای که اکثر آن‌هایی که به این استان سفر می‌کنند سری نیز به این شهرستان می‌زنند.

سردار طاهری گفت:  آنچه که برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت بوده امنیتی است که باید توسط پلیس استان برای مسافران نوروزی تامین شود، چرا که مهمترین موضوعی که مسافران و گردشگران را مجاب به حضور و اقامت بیشتر درسطح استان می‌کند همین موضوع است.

او گفت:خوشبختانه پلیس همواره با به کارگیری تمامی ظرفیت خود تلاش کرده تا امنیت استان بویژه امنیت محور‌های مواصلاتی را ارتقاء بخشد به گونه‌ای که گردشگران و مسافران این استان اکثرا در سال‌های اخیر با خاطره‌ای خوش سیستان و بلوچستان را ترک کرده و شاهد ایجاد ناامنی از سوی سارقان و اخلاگران امنیت عمومی نبوده ایم.

طاهری گفت: امسال نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم با بکار گیری تمامی نیرو‌ها و امکانات خود بستر امنی را برای مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان فراهم کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.