سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نگران‌کننده حوادث ترافیکی و مصدومین ترومایی در بیمارستان گلستان

رئیس بیمارستان گلستان اهواز از افزایش قابل توجه ارجاع مصدومان حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی به این مرکز نسبت به زمان مشابه در نوروز سال گذشته خبر داد.

میثم معزی گفت: در روز‌های گذشته با حداقل ۳۰ درصد افزایش تعداد مصدومان ترافیکی و حوادث غیر ترافیکی ارجاعی از نواحی مختلف استان مواجه بوده‌ایم که این موضوع با توجه به اینکه هنوز در روز ابتدایی نوروز هستیم، برای روز‌های آتی بسیار نگران‌کننده و قابل تأمل است.

به گفته او لازم است تمامی شهروندان و بویژه رانندگان محترم، برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده، با رعایت حداکثر ایمنی و قوانین ترافیکی اقدام به سفر نمایند تا ان‌شاالله از بروز حوادث تلخ جبران‌ناپذیر جلوگیری نموده، این تعطیلات را با خاطره‌ای خوش به اتمام برسانند.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز می گوید: البته کماکان چندین نقطه خاص و حادثه‌خیز در محور‌های مختلف مواصلاتی استان وجود دارد که بدلیل عدم اصلاح، سالانه افراد بسیاری را به کام مرگ می‌کشاند و بی‌شک رسیدگی به این مهم، مستلزم اهتمام بیشتر مسئولین ذیربط است.

بیمارستان گلستان اهواز، بزرگترین مرکز ارجاع مصدومان حوادث، بویژه حوادث ترافیکی در جنوب‌غرب کشور با تجهیزات و امکانات پیشرفته بشمار می‌آید که از مجرب‌ترین کادر درمانی، پزشکان و پرستاران بهره می‌جوید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.