سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد:

مصوبات ستاد کرونا اجرایی شوند

عزیزی بر اجرای مصوبات ستاد کرونا به منظور تامین سلامت مردم تاکید کرد.

اکبر عزیزی گفت: شهرداری با نصب داربست باید درخصوص کرونا به مردم و مسافران نوروزی تذکر دهد.

به گفته او طی ۶ ماهی که از استقرار دولت گذشته، روند وضعیت و مدیریت کرونا نشان می‌دهد که بخشی از این موفقیت فعلی از همراهی ویژه مردم است.

او می گوید: نکات مربوط به ستاد ملی و استانی باید محور اجرایی شدن باشند و نباید اجازه دهیم کرونا عادی انگاری شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد گفت: مسئله کرونا، مسئله جان مردم است و نباید عادی انگاری حتی در جلسات اعمال شود.

او می گوید: باید تیم‌های بهداشتی آمادگی هر نوع موج جدیدی از کرونا را داشته باشند، از طرفی ممکن است در صورت دیر اقدام کردن تلفات زیادی داشته باشیم.

عزیزی گفت: همه دستگاه‌های مرتبط مانند اداره کل میراث فرهنگی، حج و زیارت و سایر بخش‌ها باید ملاک مدیریت و نظارت را ۲ دوز واکسن کرونا و تست پی سی آر قرار دهند.

به گفته او در خصوص سینما‌ها و سالن‌های برگزاری برنامه‌های فرهنگی باید نظارت بیشتری را از سوی اداره کل ارشاد در خصوص مدیریت مسئله کرونا داشته باشیم.

او می گوید: تیم‌های نظارتی از قبل وجود داشتند، اما اکنون باید بیشتر از قبل شاهد تیم‌های نظارتی در همه دستگاه‌های متولی باشیم.

عزیزی گفت: اداره کل حراست‌ها تذکر لازم را برای ورودی‌ها و نگهبانان بدهند تا مدیریت کرونا در این باره را نیز شاهد باشیم.

او گفت: فرماندار هر شهرستانی که تا تاریخ ۲۰  فروردین بتواند اقدام چشمگیری در واکسیناسیون کرونا داشته باشند با خانواده به کربلا فرستاده می‌شود. این امتیاز برای ادارات آموزش و پرورش هم در صورت جهش واکسیناسیون کرونا در هر شهرستان لحاظ خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.