سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران آغاز شد

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران روز یکشنبه و در آستانه آغاز تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ برای ارائه خدمت و امدادرسانی به مسافران نوروزی آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران در آیین آغاز این طرح، گفت: برنامه های جمعیت هلال احمر این شهرستان بر اساس تقویم هلال احمر کشور تا پایان تعطیلات نوروزی و با بکارگیری امکانات و ظرفیت های تخصصی امدادگران اجرا می شود.

سید حمید افرازیان می گوید: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران شامل راهنمای میهمانان و امدادرسانی به مسافران در راه مانده و یا هنگام بروز حوادث احتمالی در جاده های ارتباطی این شهرستان بوده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

او گفت:  اقلام فرهنگی شامل نقشه و بروشور و لوازم بهداشتی در ۲ مبدا ورودی گچساران و در مکان های گردشگری این شهرستان بین مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر گچساران، علاوه بر پایگاه امدادرسانی جاده ای گچساران - بهبهان یک پایگاه سیار در اداره جمعیت  هلال احمر در طرح نوروزی با تجهیزات لازم و آمبولانس مستقر شده که در هر یک از این پایگاه ها تیم امدادی  حضور دارند.

او می گوید: این چادرها از ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱در ورودی شهر دوگنبدان دایر هستند.

افرازیان گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۷۰ تن با جمعیت هلال احمر گچساران همکاری دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران می گوید: یک کانکس و ۲  تخته چادر جمعیت هلال احمر گچساران در مبادی ورودی شهر دوگنبدان در ایام نوروز ۱۴۰۱ استقرار می یابد.

افرازیان گفت: این چادرها شامل چادر راهنمای نوروزی، پاسخگویی به مسافران، نماز و ایستگاه سلامت است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.