سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های درون شهری و همچنین ۱۰ درصدی تصادفات برون شهری در استان خبر داد.

به گفته سردار القاصی مهر، در تصادفات درون شهری ۷ مورد تصادف فوتی، ۱۳۵۳ مورد تصادف جرحی، ۷ هزار و ۵۳۴ مورد خسارتی و ۱۳۱۵ نفر مجروح شدند که در تصادفات فوتی ۳۰ درصد، در تصادفات جرحی ۶ درصد و ۱۲ درصد نیز در تعداد مجروحان کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام به تصادفات برون شهری نیز اشاره کرد و گفت: تصادفات جرحی ۱۲۰۷ نفر، خسارتی ۱۹۱۶ فقره و تعداد مجروحان ۱۷۸۸ نفر بوده است.

او می گوید: براساس برآورد کارشناسان، بیشترین حوزه تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ بوده است که در پیک زمانی ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۶ بعداز ظهر و ۱۶ عصر تا ۲۰ شب بوده است و بیشترین تصادفات نیز به خودرو‌های سواری اختصاص یافته است که در بیشتر این تصادفات، رانندگان می‌توانستند با رعایت سرعت مطمئنه و عدم انحراف به چپ و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث و سوانح تلخ ترافیکی جلوگیری کنند.

به گفته سردار القاصی مهر : در تعطیلات نوروز با استفاده از گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین به صورت هوشمند از طریق دوربین‌های ثبت تخلفات، محور‌های مواصلاتی استان به صورت ویژه و شبانه روزی کنترل و رصد خواهد شد و با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.