سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار نرم افزار «جویا» برای رفاه حال مسافران نوروزی

نرم افزار «جویا» برای رفاه حال مسافران نوروزی از سوی سازمان فاوای شهرداری شهرکرد تولید و منتشر شد.

آقای بیگی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی نرم افزار نقشه همراه شهرکرد با نام «جویا» از سوی این سازمان ویژه گوشی‌های تلفن همراه تهیه و در دسترس عموم قرار گرفته است.

با فراگیر شدن دسترسی کاربران به نسل جدید فناوری‌های موبایل، تقاضا برای دسترسی به سرویس‌های جدید، متناسب با قابلیت‌های متعدد این ابزار‌ها افزایش یافته است بنابراین یکی از حوزه‌هایی که بر پایه‌ی فناوری‌های جدید همراه در سطح جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته، سرویس‌های شهروندی-گردشگری مبتنی بر موقعیت مکانی می‌باشند.


بیشتر بخوانید


برهمین اساس طرح نقشه همراه شهرکرد به عنوان یکی از طرح‌های نوسازی و ارتقای زیرساخت‌ها و خدمات الکترونیک در دستور کار سازمان قرار گرفت که نسخه آپ همراه این نقشه در دسترس عموم قرار گرفته است.

هدف از ارائه این سرویس‌ها آسان سازی دسترسی کاربران به اطلاعات و سرویس های مکانی، متناسب با نیاز و موقعیت جاری خود است.

قابلیت‌های فراوانی برای این نرم‌افزار پیش‌بینی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان لایه‌های راهنما مانند مراکز واکسیناسیون کرونا، مراکز بهداشتی درمانی، اصناف، معابر شهری، مطب پزشکان، ادارات و… و تمامی اماکن شهر از قبیل خدمات اداری، بهداشتی درمانی، خدمات شهری، بازار و خرید و… اشاره کرد.

امکان مسیر یابی خودرو سواری، مسیریابی مبدا تا مقصد با استفاده از اتوبوس‌های شهری، راهنمای ایستگاه‌های اتوبوس، امکان جستجوی پیشرفته معابر، خطوط اتوبوس، اماکن و…، امکان جمع سپاری در ویرایش یا اضافه نمودن نقاط و لایه‌ها در نقشه و…نیز از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است.

سازمان‌ها، کسب و کار‌ها و شهروندان می‌توانند از سرویس‌های مبتنی بر موقعیت مکانی این سامانه استفاده کنند.

شهروندان می‌توانند از کافه بازار به آدرس https://cafebazaar.ir/app/org.rajman.neshan.shahrkord و یا از طریق آدرس https://maps.shahrekord.ir این نرم افزار را دانلود نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.