سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل فروش دارو‌های کمیاب در فضای مجازی

با تلاش ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج عامل فروش دارو‌های خارجی کمیاب و نایاب در کانال تلگرامی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت : در پی رصد صورت گرفته توسط کارشناس پلیس فتا این فرماندهی، پروفایلی در شبکه اجتماعی تلگرام با نام کاربری مشخص در گروهی با عنوان "دارو‌های خارجی کمیاب و نایاب ۱" فعالیت می‌کرد.

سرهنگ علیرضا پوربه گفت :  گرداننده این کانال تلگرامی در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش دارو‌های کمیاب می‌کرد که اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، گرداننده پروفایل مذکور شناسایی و به پلیس فتا شهرستان فاروج احضار شد.

متهم ضمن تفهیم اتهام، پس از مشاهده مستندات و مدارک فنی پلیس فتا نسبت به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشته پس از آشنایی با کانال‌های مختلف خرید و فروش دارو‌های کمیاب، اقدام به خرید دارو‌های کمیاب درمان سرطان و کرونا نمودم و با تبلیغات در گروه‌های مختلف اقدام به فروش آن در فضای مجازی می‌کردم.


با هماهنگی قضایی صورت گرفته، تجهیزات الکترونیکی متهم جهت بازبینی و استخراج ادله دیجیتال توقیف و پرونده قضایی پس از تکمیل تحقیقات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.