سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل سوءاستفاده از کارت سوخت در قم مجازات شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی قم از جزای نقدی فردی که از کارت های هوشمند سوخت ناوگان حمل و نقل خودرو‌های سنگین سوءاستفاده می‌کرد، خبر داد.

مهدی ریاضی گفت: فردی که مالک سه دستگاه خودروی اتوبوس بیابانی بوده با در اختیار داشتن کارت‌های هوشمند سوخت به جایگاه‌های سوخت مراجعه و نفت گاز یارانه‌ای را خارج از ضوابط دریافت و به مخزن‌های مخفی تعبیه شده منتقل کرده است.

 او با بیان اینکه کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در بازبینی و بررسی تراکنش کارت‌های هوشمند سوخت به این تخلف پی بردند،گفت: با مشخص شدن این سوء استفاده، کارت‌های سوخت این شخص مسدود و پرونده تخلف برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

او گفت: با تشکیل پرونده، شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، حسب اقرار صریح متهم بر اساس قرائن، تصاویر و مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت قاچاق مکشوفه به نفع دولت، متهم، به پرداخت مبلغ ۶,۴۶۲,۵۵۳,۳۴۲ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: بر اساس قانون، تمامی محموله سوخت مکشوفه قاچاق، تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.