سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت چهار تیم بازرسی نوروزی در چهارمحال و بختیاری

چهار تیم بازرسی نوروزی جهت انجام نظارت در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

آقای قائدی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: چهار تیم بازرسی در حوزه‌های مختلف، بازرسی و نظارت‌های خود را در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان آغاز کردند، این نظارت‌ها تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.

تیم‌های بازرسی به همراه نمایندگانی از ادارات جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سازمان صمت، غله، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان فعالیت دارند.


بیشتر بخوانید


در بازرسی از شهرستان‌های استان مواردی از جمله رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل اسکان مسافران و گردشگران، وضعیت خدمات‌رسانی در مجتمع‌های رفاهی بین راهی، انجام پاکسازی حاشیه محور‌های مواصلاتی از زباله به ویژه در پنج کیلومتری ورودی و خروجی شهرها، نحوه توزیع کالا‌های اساسی و میوه شب عید، نظارت بر بحث استقبال از مسافران در ورودی شهرستان‌ها و نحوه فعالیت راهنمایان گردشگری، نحوه ارائه خدمات در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، نظافت معابر، نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رستوان‌ها و اغذیه سرا‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بحث کشیک اصناف و نانوایی‌ها از موارد مورد تاکید در بازرسی‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری است، همچنین حضور امداد خودرو و نماینده بیمه در حوادث جاده‌ای دارای اهمیت است، بنابراین در ایام نوروز باید شرکت‌های بیمه به صورت شیفتی فعال باشند.

نیروی‌انتظامی و دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس، جمعیت هلال‌احمر و آتش‌نشانی در ایام نوروز در حالت آماده‌باش کامل باشند.

تیمی متشکل از بانوان بازرس بر آرایشگاه‌های زنانه نظارت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.