سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کار بر جنبه محتوایی شهدا یکی از محور‌های جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان برگزاری یادواره شهدای یک یا چند محله در بازه‌های زمانی مشخص را متذکر شد.

حجت الاسلامی محامی گفت: کار بر جنبه محتوایی شهدنمایندها یکی از محور‌های جهاد تبیین است، زیرا دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب است و در برابر شهید و شهادت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی حساس هستند و در این جهت شبهه پراکنی می‌کنند.

او گفت: متاسفانه تکریم خانواده شهدا نیز به شیوه مطلوب صورت نگرفته و راضی‌کننده نیست.

امام جمعه زاهدان گفت: اگر چه خون خانواده شهدا نسبت به دیگران رنگی‌تر نیست، اما ارائه هر خدمتی به آن‌ها درد فراق از شهیدشان را تسکین نمی‌بخشد.

محامی گفت: در پیمودن مسیر شهدا، خدمت به مردم و حفظ انقلاب اسلامی نیز کم کاری‌هایی صورت گرفته و باید دید چه مقدار فضای کنونی جامعه با دوران دفاع مقدس تناسب دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و از خداوند متعال در خصوص همرزمان و همراهان خود پرس‌وجو می‌کنند و دغدغه پیمودن راه خود را دارند که در صورت تداوم راهشان، خوشحال و خشنود می‌شوند.

امام جمعه زاهدان گفت: این احساس شرمندگی اقتضا می‌کند که هر کس هر کاری از او بر می‌آید برای زنده نگه داشتن نام، یاد و تکریم خانواده شهدا انجام دهد و توان فردی و سازمانی را در این راستا به کار بگیرد.

او گفت: در برگزاری یادواره شهدا بخشی از کار ایجاد موج و جلب توجه مردم است، اما جنبه محتوایی کار بسیار مهمتر است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد از جمله اخلاق، منش، راه و فرهنگی که شهید انتخاب کرده و این باید در جامعه گسترش پیدا کند.

 محامی گفت: برگزاری یادواره شهدای یک یا چند محله در بازه‌های زمانی مشخص را متذکر شد و ادامه داد: این اقدام هم عامل موج‌آفرینی و هم تکریم خانواده شهدا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.