سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۲۳ اکیپ راهداری البرز برای ارائه خدمات نوروزی

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ۲۳ اکیپ راهداری برای خدمت‌رسانی به مسافران طی ایام نوروز در جاده‌های استان حضور دارند.

آقای حاجیان گفت: این اداره‌کل، به‌منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محور‌های مواصلاتی سطح استان و انجام به‌موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

او می گوید:۱۸۰ نفر در قالب ۲۳ اکیپ گشت راهداری با در اختیار داشتن تجهیزات لازم آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی، هستند و این نیرو‌ها با استقرار در ۱۳ راهدارخانه استان به صورت شبانه‌روزی در کنار نیرو‌های پلس‌راه، هلال‌احمر و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مسافران آمادگی کامل دارند.

حاجیان گفت: طرح نوروزی راهداری در استان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد و باتوجه به اخبار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در ایام نوروز نیرو‌های راهداری با ۱۶۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری (سبک، نیمه سنگین و سنگین) آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند و عملیات راهداری زمستانه همچنان ادامه دارد و نیرو‌ها در آماده‌باش کامل هستند.

به گفته معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.