سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی پارکینگ‌های عمومی و موقت برای استقبال از میهمانان نوروزی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از آماده سازی پارکینگ‌های عمومی ثابت و موقت برای استقبال از میهمانان نوروزی کلانشهر شیراز خبر داد.

هادی شه دوست شیرازی گفت: خدمات دهی پارکینگ‌های ویژه نوروز طی چند روز اخیر در حال انجام است و در بخش نظارت و بازرسی بر فعالیت پیمانکاران پارکینگ‌ها که دغدغه مشترک شهرداری و شهروندان در این ایام است با تشکیل گشت مشترک بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات و شهرداری که طی روز‌های اخیر آغاز شده است در صدد کاهش تخلفات و افزایش رضایت مندی شهروندان و مسافران خواهیم بود.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، در کنار گشت مشترک، بازرسی محسوس و نامحسوس همکاران ما در شهرداری نیز طول ایام نوروز به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

هادی شه‌دوست شیرازی، شستشو و نظافت پارکینگ ها، ملبس نمودن متصدیان پارکینگ‌ها به لباس فرم، خط کشی محدود پارک خودرو‌ها و اصلاح نور و روشنایی را از دیگر برنامه‌های این معاونت در حوزه پارکینگ‌های تحت تملک شهرداری عنوان کرد.

او گفت: بهسازی و زیبا سازی پارکینگ ها، اقدام ویژه‌ای است که از نوروز ١۴٠١ آغاز و گام به گام در سال آینده تداوم خواهد یافت تا بتوانیم شرایط مناسبی را به لحاظ ظاهری در پارکینگ‌های کلانشهر شیراز ایجاد نمائیم.

هادی شه دوست شیرازی گفت: سامانه ١٣٧ شهرداری در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات مسافران و شهروندان خواهد بود و سعی خواهیم کرد در کمترین زمان موارد و مشکلات مطرح شده از سوی مسافران را بررسی و پیگیری نمائیم.

خدمات دهی ٧۵ دستگاه تاکسی زیارت به زائران و مسافران نوروزی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از خدمات دهی ٧۵ دستگاه تاکسی زیارت به زائران و مسافران نوروزی در ایام نوروز ١۴٠١ خبر داد و گفت: این خدمات در سه ایستگاه محدوده حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) انجام می‌شود.

او گفت: ایستگاه شماره یک مقابل درب باب الرضا حرم مطهر با ٣٠ دستگاه، ایستگاه ٢ پایانه شهید دستغیب با ٢٠ دستگاه و ایستگاه شماره ٣ با ٢۵ دستگاه به زائران و مسافران سومین حرم اهل بیت (ع) خدمات رسانی خواهند کرد.

تلاش برای افزایش ایمنی تردد و کاهش سوانح ترافیکی 

هادی شه دوست شیرازی از برنامه ریزی و تلاش شهرداری و پلیس برای کاهش سوانح رانندگی در نوروز خبر داد و گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک با شعار شیراز ایمن برنامه ریزی و اقدامات ویژه نوروز خود را از یکماه گذشته آغاز کرده است.

او گفت: مبنای فعالیت‌های ما در حوزه ایمنی، مدیریت هوشمند حمل و نقل و آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک تحقق شهری ایمن و نوروزی کم حادثه خواهد بود.

هادی شه دوست شیرازی گفت: نصب و راه اندازی سامانه‌های هوشمند نظارت و کنترل سرعت در معابر پرتردد، کاهش قابل توجه تخلفات رانندگی را بدنبال داشته است و علاوه بر این سامانه ها، شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز شهری و ایمن سازی معابر نیز در راستای تحقق شیراز ایمن برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.