سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی جهاد تبیین در فضای مجازی موجب شکست توطئه‌های دشمنان می‌گردد

مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان گفت: باید محتوا‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در جهت جهاد تبیین و معرفی دستاورد‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تولید و در فضای مجازی منتشر شود.

پوریا یاسینی ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین در فضای مجازی و رسانه گفت: امروزه دشمنان از طریق فضای مجازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد حمله و خدشه قرار می‌دهند که لازم است با تولید محتوا و انجام برنامه‌های هدفمند نسبت به خنثی سازی این توطئه‌ها تلاش کنیم.

او گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر نقش آفرینی رسانه‌ها در نهضت تولید علم، فکر و اندیشه در همه زمینه‌ها امروزه رسانه‌ها با تولید محتوا‌های نرم افزاری و سخت افزاری در قالب فیلم، عکس و متن در فضای مجازی نقش مهمی در جهاد تبیین و تربیت نیروی انقلابی و هم طراز نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌کنند.

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان ضمن بیان لزوم اطلاع رسانی جهاد تبیین توسط اصحاب رسانه گفت: مطبوعات خبرگزاری ها، نشریات و پایگاه‌های خبری باید بر اساس رسالت اجتماعی خود، آگاه سازی و افزایش بصیرت را در دستور کار برنامه هایشان قرار دهند.

او در پایان بر استفاده از ظرفیت کلیه بخش‌های جامعه در ترویج جهاد تبیین تاکید و  گفت: نهادها، دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و جماعات و کلیه افرادی که تریبون در اختیار دارند، می‌بایست نسبت به رواج تفکر انقلابی اهتمام ورزند و خدمات نظام به خصوص دولت انقلابی را برای همگان آشکار سازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.