سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور:

توزیع ۷۰ هزارتن سیب و پرتقال تنظیم بازار آغاز شد

نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور گفت: به منظور حمایت و پشتیبانی از بازار شب عید ۷۰ هزار تن سیب و پرتقال در بازار در حال توزیع است.

 حجت الاسلام والمسلمین حسین قبادی نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور در بازدیده از توزیع بازار میوه شب عید نهاوند گفت: از دیروز کارتوزیع ۷۰ هزار تن سیب و میوه در ۳۱ استان و ۴۵۰۰ نقطه از کشور آغاز شده.

او گفت: به صورت میانگین روزانه ۱۰۰۰تن میوه در نقاط مشخص شده برای تنظیم بازار توزیع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور می گوید: ثبات در بازار یکی از اقدامات دولت آیت الله رئیسی است و بر اساس نیاز بازار میوه از انبار‌های سازمان تعاون روستایی خارج و با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قبادی گفت: البته در بعضی استان‌ها قیمت کمی متفاوت است و این بستگی به کیفیت میوه و مدیریت آن استان بستگی دارد.

او گفت: برای متضرر نشدن تولید کنندگان کار خرید سیب و پرتقال در هنگام برداشت محصول آغاز و در انبار و سردخانه‌های سازمان تعاون روستایی نگهداری شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان روستایی کشور گفت: با توجه به گرانی نهاده‌ها دامی تولید هر کیلو مرغ برای مرغداران ۱۵ هزار تومان هزینه دارد.

این مقام مسئول گفت: برای شکستن قیمت سیب زمینی در بازار و میادین میوه و تره بار ۱۰۰هزارتن سیب زمینی وارد بازار شد تا قیمت آن از ۱۰ هزار تومان بیشتر نشود.

او می گوید: فقط در انبار‌های همدان بیش از ۳۰۰هزارتن سیب زمینی آماده توزیع داریم تا بازار به ثبات برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.