سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ارسال آثار داستانک کُردی در مهاباد تمدید شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره سراسری داستانک به زبان کُردی در این شهرستان تا ۲۵ فروردین تمدید شد.

سیامند جوانبخت گفت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره اینترنتی داستانک به زبان کُردی، با توجه به درخواست علاقه‬‌مندان برای ارسال آثار به مدت یک ماه تمدید شد و‬ شرکت کنندگان تا ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ جاری فرصت دارند تا داستان‌های خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: جشنواره داستانک کوردی توسط سرویس فرهنگی پایگاه خبری "هاژه" و اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: در این جشنواره داستان نویسان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در بخش داستانک با موضوع آزاد، در بخش مقاله با موضوع جایگاه، نقش و تاثیر داستان و داستانک در ادبیات جهانی، داستان و داستانک کُردی و افق و دیدگاه‌ها آن و مجموع تحقیقات و نوشتار‌های مربوط بە داستان و داستانک با یکی از گویش‌های زبان کُردی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جوانبخت گفت: همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بخش فرعی و طراحی لوگوی اختصاصی و دائمی این جشنواره نیز می‌توانند اثر‌های خود را به دبیرخانه آن ارسال کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان باید مطالب را با نرم افزار word فونت unikurd و سایز ۱۴ به ایمیل festival.haje@gmail.com ارسال کنند.

جوانبخت گفت: شرکت کنندگان همچنین خلاصه‌ای از بیوگرافی خود را به همراه شماره تماس و یک عدد عکس ضمیمه آثار ارسالی کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شمارە‌های ۰۹۱۹۴۱۰۵۴۲۳ و ۰۴۴۴۲۲۲۴۸۴۵ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.