سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان گیلانی

گیلانیان نیکوکار همزمان با میلاد حضرت موعود (عج)، بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار این استان توزیع کردند.

همزمان با نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت، گیلانیان نوعدوست و نیکوکار، بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار استان توزیع کردند.

دوازدهمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی خیران مسجد ابوذر کردمحله رشت به همت جهادگران این محله انجام شد.

این بسته‌ها بین ۱۴۳ خانوار نیازمند و کم برخوردارِ شناسایی شده در طرح غربالگری شهید سلیمانی در این محله توزیع شده است.

ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی ۴۵۰ هزار تومان است و هر یک از این بسته‌ها شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۲ عدد مرغ، یک کیلو روغن، لوبیا، سویا، پنیر و قند و شکر است.

نیکوکاران این محل علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، پنج شنبه هر هفته ۳۰۰ پرس غذای گرم در مسجد ابوذر کردمحله رشت طبخ و بین نیازمندان و افراد کمک برخوردار توزیع می‌کنند و تاکنون ۸۵ مرحله طبخ غذا انجام شده است.

در فومن هم مردم خیر در ادامه رزمایش مواسات و همدلی یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان بین خانوار‌های کم برخودار توزیع کردند.

آستارایی‌ها هم از قافله همدلی‌ها عقب نمانده و یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان بین خانوار‌های نیازمند توزیع کردند.

در کُماچال آستانه اشرفیه نیز به مناسبت نیمه شعبان ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ارزش ۱۸ میلیارد تومان به همراه تمثال مبارک ۱۵ شهید والامقام در مسجد آقا سید محمد پایین محله کماچال به خانوار‌های کم برخودار این شهرستان اهدا شد.

در کوچصفهان هم به همت گروه‌های جهادی مرکز نیکوکاری امام رضا و هیئت امنای مسجد جامع و آستان مقدس آقا سید محمد مژده کوچصفهان ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان بین خانواده‌های کم برخودار این منطقه توزیع شد.

در شاندرمن ماسال هم ۳۰ بسته گوشت بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.