سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهنمایان گردشگری در تمامی بناهای تاریخی زنجان مستقر خواهند شد

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی استان زنجان گفت: تمامی هتل­ ها و مراکز اقامتی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی پذیرای گردشگران نوروزی خواهند بود.

ارجمند گفت: تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی بر اساس مجوز‌های دریافت شده از ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت در ایام نوروز فعال بوده و پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

او گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری، آنالیز آمار گردشگران ورودی به استان زنجان جهت برنامه‌ریزی، افزایش میزان رضایت‌مندی مسافران و رفع مایحتاج موردنیاز با تشکیل ستاد نظارت نهاد‌های مرتبط از جمله اهدافی است که برای ستاد سفر‌های نوروزی در نظر گرفته‌شده است.

به گفته ارجمند اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، کتابچه راهنمای گردشگری، ساک دستی، سی دی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان، در میان مسافران توزیع خواهد شد.


معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان زنجان، نیز گفت: بر این اساس راهنمایان تور در موزه‌های مردان نمکی، رختشویخانه، پیراحمد زهرنوش، گنبد سلطانیه ، غار کتله خور و دیگر مناطق گردشگری استان زنجان  مستقر خواهند شد.

شرفی گفت: همراه کردن مردم با بخش گردشگری به یک عزم عمومی نیاز دارد تا همگان با این بخش همراه شوند چراکه گردشگری باید با زندگی و درآمد مردم عجین شود تا توسعه آن برای همه اهمیت پیدا کند.

او گفت:در حوزه گردشگری، متولی فقط یک دستگاه نیست بلکه همه دستگاه‌ها باید برای توسعه گردشگری همراهی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.