سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسیج رسانه خوزستان:

برای جریان سازی رسانه‌ای در جهت اهداف کشور آماده همکاری هستیم

بهمئی گفت: در تمام زمینه‌های رسانه‌ای و جریان سازی رسانه در جهت اهداف کشور و نظام آماده همکاری و تعامل هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین کلاه کج در دیدار با سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، بسیج را یک حرکت عظیمی دانست که با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل و پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها را انجام می‌دهد.

او گفت: بسیج در همه زمان‌ها نقش‌های مختلفی را ایفا کرده زمانی با رویکرد فقط نظامی بوده و در حال حاضر هم با حفظ ماموریت خود به فرهنگ و رسانه توجه می‌کند.

آقای کلاه کج می‌گوید: در این ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بعضی قصد داشتند نقش بسیج را کم رنگ کنند، ولی با حمایت‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب توانست کار‌های موثر زیادی انجام دهد و این جز «افتخارات» این نهاد مردمی است؛ همچنین تشکیل اقشار مختلف بسیج از دستاورد‌های مهم بسیج هست که نمونه بارز آن بسیج رسانه است.

مدیرکل ارشاد خوزستان افزود: بسیج رسانه به عنوان یک نهاد مردمی و تخصصی می‌تواند نقش مهمی در سطح جامعه و خصوصا جهاد تبیین داشته باشد، زیرا امروز فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در تعامل با هم در تحقق این فرایند گام خواهیم برداشت و پرچم دار این جهاد خواهیم بود.

سجاد بهمئی نیز در این دیدار بر اجرای برنامه‌های مهم خصوصا جشنواره رسانه‌ای ابوذر و کنگره ملی رسانه‌های انقلاب اسلامی، یادواره شهدای رسانه، اجرای دوره‌های آموزشی و اردو‌های فرهنگی تاکید کرد.

مسئول بسیج رسانه خوزستان یادآور شد که بسیج رسانه خوزستان با تمام ظرفیت در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و از تمام ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف خصوصا جهاد تبیین و آموزش سواد رسانه‌ای عموم مردم استفاده خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.