سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین روز سال جدید بدون فوتی کرونا

در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی ثبت نشد و مجموع قربانیان این بیماری در هزار و ۴۱۹ نفر ثابت ماند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان گفت: روز گذشته ۲۳۳ آزمایش تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۷۱ بیمار جدید شناسایی شد.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۳۴ مورد از بیرجند، سرایان و طبس هرکدام ۶ مورد، ۳ مورد از فردوس، شهرستان‌های سربیشه، بشرویه و زیرکوه هرکدام ۲ مورد، یک مورد درمیان، ۱۱ مورد قاین و ۴ مورد از نهبندان شناسایی شد و شهرستان خوسف مبتلای جدیدی گزارش نشده است.

به گفته دبیر دانشگاهی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان در حال حاضر ۲۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۷ نفر آن‌ها کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه مورد بدحالی بستری نیست.

در شبانه روز گذشته مورد فوت جدیدی ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و مجموع قربانیان این بیماری در هزار و ۴۱۹ نفر ثابت ماند.

همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۸۲ هزار و ۶۸۲ نفر واکسن نوبت اول، ۵۲۲ هزار و ۷۹۴ نفر واکسن نوبت دوم و ۲۱۲ هزار و ۲۶۱ نفر واکسن نوبت سوم را دریافت کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.