سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کم کاری مدیران به هیچ  عنوان قابل گذشت نیست

فرماندار زنجان بابیان اینکه کم کاری مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست، گفت: همه باید با نهایت تلاش برای حل مسائل قدم برداریم.

خالقی امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: هر قدمی که در جهت رفاه حال مردم و پیشرفت و آبادانی کشور برمی داریم طبق آموزه‌های دینی مان همان روز برایمان عید است، وقتی مسئولیت یک جمعیتی را بر عهده گرفته ایم با جان و دل باید خدمتگزار مردم بوده و در حوزه کاری خودمان به نحو أحسن عمل کنیم.

او با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید زنجان را با دیگر شهرستان‌های استان مقایسه کنند، گفت: زنجان بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است پس شایسته نیست خود را با شهرستان‌های کوچک استان مقایسه کنیم.

خالقی: مصوبات مطروحه در جلسات شهرستان از لحظه طرح شدن در جلسات قابلیت اجرایی داشته و مدیران نباید منتظر صورتجلسه مصوبات باشند.

فرماندار زنجان از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا آمادگی لازم را جهت استقبال از مسافران نوروزی داشته و در این راستا همکاری بین دستگاه‌ها بیش از پیش باشد.

در این جلسه از خدمات سید بهزاد شفیعی قدردانی و سید مجتبی حسینی راد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.