سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم جدیت برای کاهش تلفات جاده‌ای در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی بر جدیت و کار جهادی همه دستگاه‌های ذیربط برای کاهش تلفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی استان تاکید کرد.

آقای  عابدین خرم در نشست فرمانداران استان اولویت و هدف اصلی ستاد خدمات سفر استان را کاهش تلفات جاده‌ای در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: امسال با افزایش سفر‌های نوروزی مواجه خواهیم بود و باید تلاش کنیم با فرهنگ‌سازی، مراقبت جاده‌ای، سرکشی به‌موقع، ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و ابتکارات دیگر تلفات کاهش پیدا کند.

تمام تلاش خود را برای تامین ایمنی و آرامش هموطنان در سفر‌های نوروزی به کار می‌گیریم.

نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر، اورژانس و مراکز امدادخودرو، به‌عنوان ۵ سازمان موثر در ستاد خدمات سفر، پاسبانان جاده‌ها و مبادی ورودی و خروجی هستند که از دو روز گذشته طرح ویژه خدمات سفر‌های نوروزی را آغاز کرده‌اند و این طرح تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

 امسال ستاد خدمات سفر در خود استانداری فعال شده و فرمانداران هم باید این ستاد را در فرمانداری‌ها تشکیل دهند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی، به‌عنوان اولین مجموعه وارد صحنه شوند.

همچنین زیباسازی و نظافت ورودی شهر‌ها توسط شهرداری‌ها و برخورد مناسب و پذیرایی مطلوب میهمانان و گردشگران در مراکز گردشگری اقامتی را مورد است.

 گروه‌های نظارتی به صورت نامحسوس از این مراکز بازرسی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.