سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اصفهان:

مدارس کانکسی و سنگی بزودی برچیده می شود

استاندار اصفهان از برچیده شدن مدارس کانکسی و سنگی استان اصفهان در سال آینده خبر داد.

سید رضا مرتضوی در نشست شورای آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود شش جلسه تاکنون برای رفع مسائل آموزش و پرورش برگزار شده است که رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شتاب گرفته است و تاکنون بسیاری از آن‌ها مطرح و در دستور کار استان قرار گرفته است.

به گفته او به دنبال تغییر و تحول جدی در آموزش و پرورش استان هستیم و درصد هستیم تا مشکلات آموزش و پرورش را حل کنیم تا مسئولان آموزشی تمرکز خود را بر امر آموزش، پرورش و فرهنگ معطوف کنند.

مرتضوی گفت: یکی از مصوبات و اولویت‌های استان در بخش آموزش و پرورش برای سال آینده گرفتن اعتبار برای برچیدن مدارس کانکسی و سنگی است.

ما برای رفع سریع مشکلات آموزش و پرورش از ظرفیت خیران مدرسه ساز نیز استفاده خواهیم کرد چرا که تنها با اعتبارات دولتی بسیاری از پروژه‌ها بر زمین می‌ماند.

استاندار اصفهان در حال برگزاری این نشست طی تماس تلفنی با وزیر آموزش و پرورش، این قول را گرفت که در نزدیکترین زمان ممکن با تخصیص اعتبار قابل توجه به استان اصفهان که برای مدارس کانکسی و سنگی کشور در نظر گرفته شده است؛ مشکلات مدارس کانکسی و سنگی اصفهان حل شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این نشست گفت: ۴۵ مدرسه و ۱۵۲ کلاس درس سنگی در شهرستان‌های فریدونشهر، سمیرم و کاشان و ۲۱ مدرسه و ۲۴ کلاس درس در چادگان، بویین میاندشت و فریدون شهر به صورت کانکسی هستند.

محمد رضا ابراهیمی در این نشست خواستار مصوبه برچیده شدن مدارس کانکسی و سنگی و ساخت مدرسه در مناطق نام برده شد.

او می‌گوید توسعه و ساخت هنرستان جزو مصوبات قبلی آموزش و پرورش بوده است که متاسفانه این مصوبه اجرا نشده است که انتظار داریم در سال آینده نسبت به اجرای آن اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.