سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس

رئیس دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس از خریداری خوابگاه دانشجویی این دانشکده خبر داد.

دشتی به خریداری خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس اشاره کرد و گفت: این خوابگاه که با اعتبار بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال خریداری شده، در مرکز شهر قرار دارد و به دانشکده، بیمارستان و سلف سرویس نزدیک است.

او گفت: دانشجویان از ابتدای فروردین با یک سوم هزینه قبلی می‌توانند از این خوابگاه استفاده کنند و دانشجویان نیز از این مکان راضی هستند.

دشتی گفت: پیشنهاد خرید این ساختمان که ظرفیت ۲۰۰ نفر را دارد و تجهیزات آن کامل است، خرداد ماه به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ارائه شد و به تصویب هیأت امنا رسید.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس به تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای تأمین اعتبار خوابگاه اشاره کرد و گفت: طبق این تفاهم‌نامه قرار شد مقداری از اعتبار آن توسط صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت و مقداری توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مابقی از سوی خیرین شهرستان تأمین شود.

او گفت: با پیگیری‌های مسئولان این برنامه محقق شد و مبایعه‌نامه آن به امضا رسید.

دشتی گفت: مالک ساختمان نهایت همکاری را با ما داشت و امیدواریم خیرین دیگر هم پای کار بیایند تا بتوانیم سهم شهرستان فردوس را از این ۱۱۰ میلیارد ریال تأمین کنیم.

دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس از دانشکده‌های اقماری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بوده که ارتقای آن از مطالبات این شهرستان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.