سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان قم:

شهروندان قمی با خودروی شخصی به مسجد جمکران نروند

فرمانده انتظامی استان قم از شهروندان قمی خواست در نیمه شعبان از تردد با خودروی شخصی جهت حضور در مسجد مقدس جمکران خودداری کنند.

سردار سید محمود میرفیضی گفت:بعد از گذشت دو سال  محدودیت های کرونایی در نیمه شعبان امسال پیش بینی شده جمعیت زیادی به شهر مقدس قم مشرف شوند.


فرمانده انتظامی استان قم گفت: از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم، حتی المقدور از تردد با خودرو‌های شخصی در این روز بزرگ خودداری و فضای تردد را برای مسافران و زائران باز گذاشته و بیش از پیش نیز با مأموران پلیس راهور و انتظامی استان همکاری لازم را داشته باشند.


سردار میرفیضی با بیان این که پلیس قم در آماده باش ۱۰۰ درصد قرار خواهد داشت، گفت: علاوه بر کنترل مسائل حفاظتی از طریق دوربین، همکاران ما در داخل و اطراف مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشته و موارد را پیگیری خواهند کرد.


فرمانده انتظامی استان گفت: شهروندان در مواجهه با هرگونه مشکل در حوزه‌های مأموریتی پلیس، به اطلاع نیرو‌های مستقر در مسجد جمکران برسانند، همچنین مأموریت یگان فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز به قوت خود ادامه داشته و مردم در صورت مواجهه با موارد مشکوک می‌توانند با این پلیس تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.