سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت اخیر

چهار بیمار دیگر در استان همدان قربانی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن چهار بیمار مبتلا به کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

علیرضا توقیری گفت: با مرگ چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۸۳ نفر رسید.

او گفت:همچنین با شناسایی ۳۳ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۲۹۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۹۳۵ مورد بوده است.

توقیری گفت:در این مدت زمان هشت بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۳ هزار و ۲۱۵ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۱ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۸۴۵ نفر دُز اول و یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۷۶ نفر دُز دوم و ۵۴۸ هزار و ۹۵۰ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

در استان همدان، شهرستان‌های "رزن و درگزین" در وضعیت قرمز، بهار در وضعیت زرد و هفت شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.