سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی: فکر می‌کنم درخواست دادرسی گل گهر قبول شده است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت که فکر می‌کنم با ارائه مدارک جدید، اعاده دادرسی پرونده بازیکن گابنی ما مورد قبول قرار گرفت.

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: برای پرونده بازیکن گابنی درخواست اعاده دادرسی داده‌ایم و هنوز نوبتمان نشده است. ۲ تا ۳ مدرک جدید داده‌ایم که فکر می‌کنم اعاده مورد قبول قرار گرفت.

به دنبال رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد باگناما مهاجم اهل گابن گل‌گهر سیرجان که منجر به کسر امتیاز این تیم در ۳ بازی مقابل تیم‌های پیکان، سپاهان و استقلال شد، باشگاه سیرجانی به رای یاد شده اعتراض کرد. کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم با بررسی مجدد این پرونده رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر جریمه کسر امتیاز از گل‌گهر سیرجان را تایید کرد و تنها جریمه این باشگاه را کاهش داد.

حضورم در تیم ملی نهایی شده بود

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: قبل از انتخاب اسکوچیچ کار حضورم در تیم ملی نهایی شده بود. قرار بود فدراسیون فوتبال بعد از بازی با السد قطر این موضوع را اعلام کند. البته یک شرطی داشتم و آن هم این بود که مدیران بالادستی و مدیران باشگاه سپاهان رضایت داشته باشند. در نهایت آقای عظیمیان مخالفت کرد و من هم تمکین کردم و بحث حضور من در تیم ملی منتفی شد.

بعد از جدایی ویلموتس، دراگان اسکوچیچ هدایت تیم ملی را برعهده گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کیانی از شیراز
۲۲:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
اقای قلعه نو شما با استقلال به اینجا رسیده ای پس چون الان خودت سر مربی نیستی اینقدر حاشیه برای نیم استقلال درست نکن چرا بع جای بالا بردن دانش مربیگری فرار به جلو میکنید هفته قبل هم جلوی پیکان متوقف شدید قبول کن دوران بازنشستگی شما فرا رسیده