سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خراسان به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی

مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی ارتحال جانگداز حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام آیت الله سید مصباح عاملی آمده است: ارتحال جانگداز فقیه عالی مقام و مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله العظمی محمدعلی علوی گرگانی، مصیبت غمبار و اسفبار برای حوزه‌های علمیه شیعه و جهان اسلام است.

این مرجع بزرگوار در کنار تربیت شاگردان و هدایت فقاهتی در مسیر آموزه‌های دین، میراث علمی و تالیفات ارزشمندی را به یادگار گذاشته و در عرصه معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عمر شریف خویش را در اعتلای مکتب تشیع و ترویج این راه نورانی صرف کرده و بسیار تلاش و اهتمام ورزیدند.

در ادامه این پیام امده است: حضور در سنگر نظام اسلامی و دوران دفاع مقدس و حمایت و همراهی با امامین انقلاب الگوی بارزی از سیره این مرجع عالی مقام می‌باشد که راهگشای فضلا و طلاب حوزه علمیه در بصیرت افزایی و مجاهدت علمی و انقلابی و خدمت به جامعه اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خراسان در پایان اورده است: ارتحال این فقیه و مرجع عظیم الشأن را به حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، مراجع عظام دامت برکاتهم، بیت معظم و حضرات آقازادگان مکرم، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و مقلّدان آن فقید سعید و عموم ملت ایران و مسلمانان جهان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال علودرجات و رضوان الهی برای ایشان مسئلت نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.