سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخدام رسمی هزار نفر از ایثارگران خراسان رضوی

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از استخدام رسمی هزار نفر از ایثارگران خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

صدیقه خدیوی گفت: هزار نفر از ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان استان امسال بر اساس اجرای قانون تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران، در دستگاه‌های دولتی استان استخدام رسمی شده‌اند.

تمامی دستگاه‌های مشمول ماده ۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به استناد بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و به تبع آن بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور، مکلفند نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی همه مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع که با عناوین مختلف در دستگاه‌های موضوع قانون مذکور به صورت تمام وقت شاغل هستند و رابطه شغلی آن‌ها به صورت آزمایشی (رسمی آزمایشی)، پیمانی، قراردادی، طرحی و شرکتی است به صورت استخدام رسمی اقدام کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امسال پنج هزار مکاتبه با دستگاه‌های اداری برای تبدیل وضعیت شغلی و استخدام رسمی ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان استان انجام شده است که از این تعداد سه هزار مورد مربوط به کارکنان زیرمجموعه شهرداری مشهد است.

او گفت: برای انجام این روند، بررسی قرارداد‌ها و سوابق بیمه‌ای افراد شاغل در دستگاه‌های دولتی انجام شده تا مطمئن شویم این افراد مشمول قانون تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران هستند یا خیر.

خدوی گفت: افرادی که به واسطه مدت حضور در جبهه نیز مشمول قانون تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران می‌شوند باید با سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مکاتبه کنند لذا برآورد می‌شود حدود ۱۵ هزار نفر در استان مشمول قانون تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
رنگ خون اينها از مردم عادي سرخ تر است