سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصدومیت ۲۳ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در خراسان رضوی

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مصدومیت ۲۳ نفر و انتقال ٢٠ نفر آن‌ها به بیمارستان در مناطق تحت پوشش این دانشگاه در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری خبر داد.

علی یزدانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به دستورالعمل‌ها وزارت درمان و آموزش پزشکی برای جمع آوری آمار چهارشنبه آخر سال از ۲۰اسفند ماه تا ۸ صبح ۲۴ اسفند، ۱۴ مصدوم در مشهد داشته ایم که یک کودک ۹ ساله با توجه به شدت سوختگی جان خود را از دست داد، در این بازه تعداد بستری‌ها ۳ نفر و ۱۰ نفر دیگه سرپایی درمان شده‌اند.

او گفت: از ۸ صبح ۲۴ اسفندماه، تا ساعت ۸ صبح ۲۵ اسفند، ۵۷ مصدوم در سطح مشهد داشتیم که از این تعداد ۸ نفر بستری و ۴۹ نفر سرپایی درمان شده‌اند.

حوادث چهارشنبه‌ی آخر سال در مشهد با توجه به سالیان گذشته ۲۶.۷ درصد افزایش داشته است.

محمد علیشاهی هم گفت: از ساعت هشت صبح دیروز تا ساعت ٢٣ و ٣٠ دقیقه، ١۶ آمبولانس برای انتقال مصدومان اعزام شدند.

او گفت:  مشهد ۶ مصدوم به بیمارستان امام رضا (ع)، سه مصدوم به بیمارستان شهید هاشمی نژاد، سه مصدوم به بیمارستان طالقانی و یک نفر نیز به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هفت مصدوم نیز به بیمارستان حضرت ابوالفضل کاشمر منتقل شدند و سه مصدوم نیز در محل درمان شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.