حمایتهایی که طی سالهای گذشته با هدف ارتقای کیفی محصولات از صنعت خودرو شده هنوز نتیجه مثبتی نداشته است.
تسهیلات بانکی، ممنوعیت واردات و تعرفه گمرکی حمایت هایی بوده که طی سال ها از صنعت خودروسازی شده تا کیفیت بالاتر رود. کارشناسان صنعت خودرو می گویند خصوصی سازی و رفع انحصار راهکار بهبود کیفیت خودروهای داخلی است.
تنها راه حل برداشتن انحصار و آزاد کردن خودرو های خارجی هستش. این ظلم بزرگی در حق مردم ایرانه و با خودرو های بی کیفیت فقط جون هم وطن های عزیزمونو به خطر میندازن! راست میگن که دولت حمایت نمیکنه. خصوصی سازی کنین و واردات رو آزاد کنین! تا بار بزرگی هم از دوش این عزیزان برداشته بشه!
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
حمایت باید نظارت روش باشد وقتی نظارت دولتی نباشد همین است باید درکنار حمایت نظارت و برخورد شدید باشد
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
حرف آخر، هر جا دزدی وارد شد برکت از اونجا رفت. والسلام
منصور
۰۷:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
اصلا هدف ممنوعیت ورود خودرو رسیدن به خود کفایی نبود // هف فروختن پراید و اردی ای به قیمت بنز و BMW بود
حالا ضرب المثل کدخدا را ببین و ده را بچاپ را دقیقا درک کردید ؟؟
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
از اینکه همیشه درمورد خودرو واقعیت ها رو بیان میکنید و مرتب گزارش پخش میکنید دلگرم میشم و خیلی دوستون دارم
حداقل احساس همدلی میکنیم.
حالا ضرب المثل کدخدا را ببین و ده را بچاپ را دقیقا درک کردید ؟؟
حداقل احساس همدلی میکنیم.