سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی، اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

آماده باش کامل پلیس برای امنیت شهروندان در جشن چهارشنبه سوری

معاون فرهنگی، اجتماعی انتظامی استان ایلام از آماده باش کامل پلیس برای امنیت شهروندان در جشن چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گفته سرهنگ فرزاد یاسمی، نیروی انتظامی مخالف جشن و شادی نیست، اما مقتدرانه برای برقراری آرامش در میان مردم و با آماده باش کامل جهت کم کردن آسیب‌های ناشی از جشن چهارشنبه سوری به استقبال سال جدید می‌رود.

او با عنوان کردن شعار پلیس هوشمند_ قانونمداری_ نشاط بهاری گفت: قانون مداری در جامعه باعث نشاط واقعی است و از اصلی‌ترین اهدف پلیس برقراری نظم و آرامش در جامعه می‌باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: یکی از حوزه‌هایی که معاونت اجتماعی آن را بعنوان یک آسیب اجتماعی پیگیری می‌کند، مراسم آخرین چهارشنبه سال یا همان چهارشنبه‌سوری است، که متأسفانه به دلایل عمده از جمله عدم برنامه‌ریزی فرهنگی از سوی متولیان امر طی سال‌های اخیر از حالت سنتی و فرهنگی خارج شده و یک مسیر انحرافی را طی می‌کند.

سرهنگ یاسمی با تاکید بر آماده باش کامل پلیس، گفت: تدابیر خوبی در سطح استان هم در حوزه انتظامی و هم در حوزه اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی صورت گرفته است و مناطق مورد نظر تحت پوشش عوامل انتظامی قرار دارد.

او با توجه به اهمیت پیشگیری برای مقابله با حوادث و نقش موثر نظارت و کنترلی خانواده‌ها در کاهش این آسیب‌ها، گفت: در حوزه کار پیشگیرانه در فضای مجازی از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری با ارسال پیام‌های صوتی، هشدار‌های رادیویی، عکس نوشته‌ها، پیام‌های آموزشی وغیره اقدامات زیادی صورت گرفته و در حوزه محیط سازی فرهنگی در سطح شهر نیز اقداماتی انجام شده است.

او گفت: خانواده‌ها باید در جشن پایان سال فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه آگاه نمایند و اجازه خرید مواد آتش زا و دارای آلودگی صوتی را به آن‌ها ندهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.