سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی:

خدمات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس الکترونیکی می‌شود

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از الکترونیکی شدن شمار زیادی از خدمات این شرکت در سال آینده خبر داد و گفت: در مرحله اول این طرح ۲۰ خدمت به شکل الکترونیکی ارائه می‌شود.

سید مصطفی هاشمی در جلسه شورای راهبری مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، گفت: برنامه عملیاتی برخط کردن خدمات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در راستای تاکید استاندار فارس مبنی بر الزام دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه خدمات الکترونیکی و نیز برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در زمینه توسعه خدمات الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

هاشمی گفت: با اجرای برنامه الکترونیکی کردن خدمات در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس شاهد کاهش مراجعه، تسریع و دقت در رسیدگی به امور متقاضیان، کاهش بروکراسی و سهولت در ارائه خدمات خواهیم بود.

او گفت: بر اساس برنامه زمان بندی و به صورت مرحله‌ای، از فروردین ماه ۱۴۰۱ خدمات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بخش‌های واگذاری زمین، خدمات فنی و صنایع کوچک الکترونیکی می‌شوند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: زیرساخت‌های ارائه خدمات الکترونیک در بستر درگاه خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران فراهم شده است و در حال حاضر مراحل اجرایی الکترونیکی شدن برخی خدمات درحال انجام است.

هاشمی گفت: بر اساس برنامه ریزی در مراحل بعدی نیز ۳۰خدمت دیگر الکترونیکی می‌شوند و در مجموع تا پایان سال ۱۴۰۱۵۰خدمت از طریق درگاه خدمات الکترونیکی ارائه می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.