سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از نیمه دوم اسفند

۸ مصدوم دراثر بازی با مواد محترقه شناسایی شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: از ۱۲ اسفند تا ظهر امروز ۸ مصدوم ناشی از بازی با مواد محترقه شناسایی شده است.

 محمد رضا شکوهی گفت: تاکنون ۸ نفر از جوانان استان بر اثر استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا مصدوم شدندو۷ نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.

او با اشاره اینکه یک نفر از مصدومان مربوط به شهرستان اسدآباد است گفت: این مصدوم به بیمارستان بعثت همدان اعزام و بستری شده است.

رئیس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت:بیشتر مصدومان و فوتی‌های حوادث چهارشنبه سوری در سال‌های گذشته مربوط به گروه سنی جوانان و نوجوانان بوده است  که بیشتر مصدومان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۵ سال هستند.

شکوهی  گفت: امشب همه نیرو‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به صورت آماده باش و مستقر در آمبولانس‌ها هستند و ۴۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۲۴ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی آماده خدمات‌رسانی به مصدومان احتمالی هستند.

او از استقرار آمبولانس‌های مجهز اورژانس در میادین شلوغ و نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: بازرسان ما هم به مراکز درمانی سرکشی و نظارت کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: امشب مرخصی همه نیرو‌ها لغو شده است  که امیدواریم با رعایت موارد ایمنی از سوی مردم شاهد کمترین آمار حوادث در استان باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.