سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان رسانه‌های صهیونیستی به حمله بزرگ سایبری علیه این رژیم

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به حمله سایبری روز گذشته اعلام کردند این بزرگترین حمله‌ای بود که صهیونیست‌ها تاکنون آن را تجربه کرده‌اند.

گزارش‌های منابع رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از حمله سایبری را که شب گذشته (دوشنبه) این رژیم در معرض آن قرار گرفت، فاش کردند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص و کانال کان، هکرها چندین وب سایت دولتی رژیم اشغالگر قدس از جمله وزارتخانه‌های بهداشت، کشور، دادگستری و رفاه اجتماعی و دفتر نخست وزیری آن را مسدود کردند. اداره ملی اینترنت در اراضی اشغالی در بیانیه‌ای ادعا کرد که همه وب‌سایت‌های هک شده به کار بازگشته‌ و این سرویس‌ها دوباره بازیابی شده است.

کابینه رژیم صهیونیستی نتوانسته است هکر‌های احتمالی را شناسایی کند، اما ادعا کرد که این سایت‌ها ترافیک اینترنتی‌شان پر شده بود. منابعی در هاآرتص نیز مدعی شدند که این حمله سایبری وب سایت‌های دارای دامنه دولتی را هدف قرار داده است و گمان می‌رود که یک سازمان دولتی یا یک سازمان بزرگ مسئول این حمله باشد.

یک منبع دفاعی رژیم صهیونیستی به این رسانه‌ عبری زبان گفت: ممکن است این بزرگترین حمله سایبری علیه «اسرائیل» تا به امروز بوده باشد، اما گزارش شده است که نیروهای سایبری و مقامات دفاعی در «اسرائیل» به اندازه کافی برای اعلام وضعیت اضطراری و بررسی آسیب‌های احتمالی نگران هستند.

شب گذشته رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که حمله سایبری وب سایت‌های منتسب به کابینه این رژیم را فلج کرده و ارزیابی این است که هکر‌های ایرانی پشت آن هستند. این برای چندمین بار است که رژیم صهیونیستی مورد حمله هکر‌ها قرار می‌گیرد. گروه‌هایی با نام «عصای موسی» و «بلک شادو» بار‌ها اطلاعات حساس و نظامی رژیم صهیونیستی را هک و آن‌ها را در دسترس عموم قرار دادند.

اکتبر گذشته، یک گروه هکری فایل‌هایی را منتشر کرد که حاوی اطلاعات کامل و جزئیات اسامی، شماره تلفن و آدرس صد‌ها سرباز صهیونیست بود. همین گروه‌ها با انتشار تصاویری از بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم که پیش از این منتشر نشده بود، اشاره کرد که این پرونده‌ها حاوی جزئیات کامل سربازان ذخیره رژیم اشغالگر، از جمله درجات و محل استقرار سربازان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
دمشون گرم
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
دنیا داره بهشون هشدار میده پاشونو از گلیمشون درازتر نکنن
ددو
۲۰:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
آقا بزنید
هرچی عقب نشینی کنیم اونا پرروتر میشن
ما که آب از سرمون گذشته اینم روش
والله زورمون میاد این بیخودیها دور برداشتن
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
آمریکا بهشون هشدار داد که پاشونو از گلیمشون درازتر نکنن
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
مرگ بر شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار واسرائیل غاصب