سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ۳۱ پایگاه جاده‌ای و شهری در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان کاشان از آماده باش و فعالیت شبانه روزی ۳۱ پایگاه جاده‌ای و شهری در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

حسین ریاحی گفت: از ۳۱ پایگاه عملیاتی اورژانس کاشان ۹ پایگاه شهری در کاشان، ۲ پایگاه شهری در آران و بیدگل، ۱۶ پایگاه جاده‌ای در کاشان و چهار پایگاه جاده‌ای درآران و بیدگل از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ فعال خواهد بود.

او می‌گوید: همچنین بیمارستان‌ها و اورژانس‌های سطح شهرستان کاشان در تعطیلات نوروز سال نو فعالیت شبانه‌روزی خواهد داشت.

به گفته او، بیمارستان‌ها و اورژانس‌های شهرستان کاشان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به صورت شبانه روزی ارائه دهنده خدمات درمانی سر پایی و بستری به شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان کاشان گفت: دسترسی آسان به داروخانه و تامین دارو و تجهیزات، تامین تجهیزات پزشکی و دارو‌های بیمارستانی برای بیمارستان‌ها و بازدید تیم‌های بازرسی معاونت غذا و دارو از داروخانه‌ها، مراکز و کارخانه‌های تولید مواد غذایی در تمامی ایام تعطیلات نوروز از جمله برنامه‌های معاونت حوزه غذا و دارو است.

تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط

ریاحی گفت: همچنین تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در تعطیلات نوروز از سرویس‌های بهداشتی عمومی داخل شهری و بین راهی، اماکن عمومی بین راهی، مهمانسراها، هتل‌ها، متل ها، مسافرخانه ها، زائرسراها، اقامتگاه‌ها، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت، پاساژها، مراکز خرید، آرایشگاه‌ها، وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های راه آهن، مراکز تجمعی، سلف سرویس، رستوران، رستوران‌های سنتی، چلوکبابی، سفره خانه و آشپزخانه‌ها در اولویت بازرسی‌های دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

او می‌گوید: برخورد شدید و قانونی نیز با مراکزی که ممنوعیت استعمال و عرضه دخانیات به ویژه قلیان را دارند در دستور کار تیم‌های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.