سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات بازداشت می شوند

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت:متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می‌شوند.

احمد ساکی از بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشتگاه خواهند بود.

 او گفت: پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و اعتقاد دارد شادی زمانی که باعث مزاحمت برای دیگران نشود ارزشمند است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایرگفت: در این میان متاسفانه هستند افرادی که به بهانه شادی و برپایی مراسم سنتی باعث آسیب‌رسانی به مردم شده و برای خانواده‌ها و مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند.

ساکی گفت: پلیس قاطعانه با این افراد برخورد و علاوه بر دستگیری و بازداشت آنها، خودروهایشان را نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و در پارکینگ نگاه خواهد داشت.

 او گفت: البته مردم امسال نیز باید به علت تداوم شیوع کرونا و جهش این بیماری از حضور در اجتماع خودداری کرده و به صورت مختصر و محدود آئین سنتی چهارشنبه پایان سال را برپا کنند.

فرمانده انتظامی ملایر بر مراقبت والدین و آگاهی‌بخشی به فرزندان تاکید کرد و گفت: بهتر است با عمل به توصیه‌های ارائه شده برای لحظه‌ای شادی زودگذر جان خود را به خطر نیاندازیم و زحمات کادر درمان را هم مضاعف نکنیم و شاهد اتفاقات و حوادث تلخ نباشیم.

او ضمن تقدیر از زحمات و حمایت‌های بی‌دریغ دستگاه قضایی در اجرای موفق طرح‌های انتظامی و امنیت‌آفرین از خانواده‌ها و شهروندان خواست در صورت هرگونه نیاز به کمک پلیس و یا معرفی افراد هنجارشکن و مزاحم، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند

ساکی گفت: طی دو هفته گذشته بیش از ۸۰ هزار عدد انواع مواد انفجاری و محترقه خطرناک در ملایر کشف شده و مرتکبین حمل، فروش و نگهداری این مواد خطرناک دستگیر شدند.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.