سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر کشتار دام و طیور در تعطیلات نوروزی

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر کشتار دام و طیور در تعطیلات نوروزی خبر داد.

بهلول تکلوی به اهمیت و حساسیت اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی با توجه به پتانسیل بالای گردشگری  و حضور مسافران نوروزی در استان و افزایش تقاضا برای مصرف فرآورده‌های خام دامی بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر در راستای اجرای این طرح نظارتی تاکید کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل خواستار همدلی و هم‌افزایی در خدمت بیشتر به شهروندان شد و گفت: با توجه به سنخیت کاری، وظایف و مسوولیتی که در حوزه کاری بر دوش داریم باید جهادگونه وارد عمل شده و برای تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه و اجرای هرچه بهتر اجرای طرح نظارتی تلاش مضاعف کنیم.

به گفته او، اداره کل دامپزشکی استان با تمامی پرسنل ذیربط بویژه در حوزه‌های بهداشتی و نظارت به صورت شبانه‌روزی حتی در تعطیلات عید نوروز در محل کشتارگاه‌ها و حمل گوشت و ذخیره‌سازی و عرضه مستقیم آن به مشتریان حضور موثر داشته و تمام جوانب را تحت کنترل خود به منظور تامین بهداشت و تامین امنیت سلامت خواهند داشت .

استان اردبیل با بیش از پنج میلیون واحد دامی و مراکز تولید همچون مراکز متعدد پرورش دام و طیور، وجود ۲ مجتمع عظیم کشت و صنعت و دامپروری مغان ، کارخانه‌های متعدد خوراک دام و طیور ، سه باب کشتارگاه صنعتی دام و پنج باب کشتارگاه صنعتی طیور یکی از استان‌های مهم این بخش در رشد اقتصادی کشور است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.