سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خصوصیات گلکسی واچ جدید سامسونگ فاش شد

پیش بینی می‌شود گلکسی واچ 5 سامسونگ با سنسور دمای بدن در سه ماهه سوم سال آینده به بازارهای جهانی عرضه شود.

شایعات حاکی از آن است که باتری گلکسی واچ ۵ سامسونگ با ظرفیت ۲۷۶ میلی آمپر ساعت باشد که در مقایسه با سری قبل خود حدود سی میلی آمپر افزایش داشته است. (بزرگتر از باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی موجود در گلکسی واچ ۴ است.)

براساس گزارش سایت digitaltrends؛  باتری جدید گلکسی واچ ۵ که در ابتدا توسط SamMobile مشاهده شد، از ظرفیت دستگاه قبلی فراتر نمی‌رود، اما پیش بینی می‌شود مشکلات سری قبلی خود را حل کند. اساساً، Watch ۴ قادر به نگه داشتن شارژ برای مدت طولانی نبود، و در حدود دو روز شارژ نگه‌داری می‌کرد.

باتری جدید از ظرفیت دستگاه قبلی فراتر نمی‌رود، اما پیش بینی می‌شود مشکلات سری قبلی خود را حل کند. اساساً، Watch ۴ قادر به نگه داشتن شارژ برای مدت طولانی نبود، و در حدود دو روز شارژ نگه‌داری می‌کرد. این احتمال وجود دارد که باتری جدید در صورت عدم استفاده صحیح، تفاوت قابل توجهی در ساعت ۵ ایجاد نکند.

پیش بینی می‌شود ساعت جدید سامسونگ دارای دماسنج بدن باشد. این سنسور به کاربران امکان می‌دهد تا در مواقع ضروری از دمای بدن خود مطلع شوند.

عمر بهبود یافته معمولاً با باتری‌های بزرگ‌تر همراه است، هیچ تضمینی وجود ندارد که ساعت ۵ عمر باتری بیشتری نسبت به ساعت ۴ داشته باشد. گلکسی واچ ۴ دستگاه بهینه سازی خاصی نیست که منجر به داغ شدن بیش از حد و عمر باتری کوتاه شده است، بنابراین این احتمال وجود دارد که باتری جدید در صورت عدم استفاده صحیح، تفاوت قابل توجهی در ساعت ۵ ایجاد نکند.

حتی اگر تغییر زیادی بین نسل‌های گلکسی واچ از نظر عمر باتری وجود نداشته باشد، این واقعیت که سامسونگ در حال سرمایه‌گذاری بر روی قطعات باتری جدید است نشان می‌دهد، این شرکت می‌خواهد عمر باتری‌های خود را افزایش دهد. ساعت ۵ احتمالاً در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، اما هنوز هیچ خبری رسمی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.