سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از تغییرکاربری اراضی گیلان در ایام نوروز تعطیل نیست

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برای جلوگیری ازتغییرکاربری اراضی گیلان در تعطیلات نوروزی گشت و نظارت‌ها را افزایش خواهیم داد.

حسن گیلانپور گفت: برای تشدید نظارت در جلوگیری از تغییر کاربری هماهنگی لازم با دستگاه‌های قضاییه انجام شده است و اراضی کشاورزی و باغی گیلان باید برای تامین امنیت غذایی نسل امروز و آیندگان باقی بماند و رویای سود جویان را در این زمینه کابوس خواهیم کرد.

به گفته مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، این تشدید نظارت‌ها از از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.

در دو سال اخیر با محدودیت‌های مسافرت مواجه بودیم و امسال ممکن است محدودیت سفر وجود نداشته باشد و به همین دلیل امسال بیش از سال‌های گذشته نظارت خواهیم داشت.

سود جویان فکر می‌کنند در ایام تعطیلات کارمندان سرکار نیستند، اما بدانند که ما با همه امکانات و نیرو‌ها از تغییرکاربری‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

تلاش خواهیم کرد درصد پایشی را در استان افزایش دهیم و برای شهرستان رشت به دلیل وسعتی که دارد اکیپ‌های بیشتری نظارت خواهیم داشت.

خریداران زمین‌های کشاورزی که هم بومی و هم غیر بومی هستند توسط بنگاه داران ترغیب می‌شوند و در صورت مشاهده با این افراد متخلف تیز برخورد خواهد شد.

هدف ما حفظ اراضی کشاورزی و باغی است و هیچ اغماضی در برخورد با سودجویان متخلفین نخواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.