سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در چهارمحال و بختیاری

طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست‌بوم جدید در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

آقای سلیمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هر چند که زحمات شبانه روزی معلمان در شرایط زیست بوم جدید قابل تقدیر نیست، اما با شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی به جامعه می‌توان قدمی ناچیز در راستای تقدیر از زحمات آنان برداشت.

این طرح از ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ در استان آغاز شد و در پنج مرحله خودارزیابی معلمان، داوری سطح مدرسه، داوری سطح منطقه، داوری سطح استان و داوری سطح کشور در سامانه بزرگداشت مقام معلم به نشانی https://htd.medu.ir اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


تاکنون یک هزار و ۸۹۳ معلم در این طرح ثبت نام کرده اند که ۹۳۵ نفر از آنان اقدام به بارگذاری مستندات خود در سامانه نموده اند.

این طرح شامل کلیه معلمان شاغل در آموزش و پرورش دارای حداقل شش ساعت ابلاغ آموزشی است و سایر همکاران در حال حاضر امکان شرکت در این طرح را نخواهند داشت.

طرح شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی برای همکاران شاغل در پست‌های مدیر و معاون آموزشگاه، مربیان امور تربیتی، مشاورین و مربیان بهداشت مدارس به صورت استانی و خارج از سامانه برگزار خواهد شد.

کلیه مراحل ثبت نام، بارگذاری مستندات، داوری و اعلام نتایج در این برنامه به صورت سیستمی و بدون مشاهده مشخصات هویتی همکاران توسط داوران انجام می‌پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.