سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اصفهان:

ساماندهی مُتکدیان نیازمند بانک اطلاعاتی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: ساماندهی مُتکدیان به ایجاد بانک اطلاعاتی برای این قشر و برنامه‌ریزی و اقدام بر مبنای آن نیاز دارد.

محمدرضا جان‌نثاری امروز در جلسه ساماندهی متکدیان استان اصفهان گفت: بدون بانک اطلاعاتی جامع و کامل، اقدامات نه بصورت علمی و برآورد صحیح بلکه بصورت حدسی و غیردقیق انجام می‌شود.

نکته مهم دیگر ایجاد مرکز غربالگری آسیب‌های اجتماعی در تمام شهرستان‌هاست تا هر منطقه بتواند انواع افراد با انواع آسیب را بدرستی تفکیک کند و به دستگاه اجرایی مربوطه ارجاع دهد.

به گفته او فرهنگسازی در باره انجام فعالیت‌های خیرخواهانه، دیگر مقوله با اهمیت در کاهش تکدی‌گری است به این معنا که شهروندان نیازمند واقعی و غیرواقعی را از یکدیگر تشخیص دهند.

رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما باید در این زمینه فرهنگسازی و نیازمندان غیرواقعی را معرفی کنند تا اعتماد مردم به دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند کمیته امداد بیشتر شود.

جان‌نثاری می‌گوید جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی با ابلاغ اداری قابل حصول نیست بلکه مُستلزم احساس وظیفه بیشتر و ارتقاء مسئولیت پذیری است.

جلسه ساماندهی مُتکدیان در استان اصفهان با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی از جمله بهزیستی، نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهرداری و فرمانداری‌ها در استانداری برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.