سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۸۷ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۸۷ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

سردار فرشید در نشست خبری گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش مأموران انتظامی ۸۷ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و سرقت نیز ۱۲ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته که با تلاش شبانه روزی پلیس ۷۵ درصد سرقت ها کشف شده است.

او گفت: در این مدت ۱۲۰ باند مواد مخدر متلاشی و ۹ هزار قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند که نسبت به پارسال ۱۴ درصد افزایش یافته است.

سردار فرشید گفت: از ابتدای امسال ۸۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده که نسبت به پارسال ۷۰ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این مدت هزار و ۹۰۰ دستگاه خودرو در بحث قاچاق توقیف شده است.

او گفت: ۸۸ درصد سرقت‌های استان در شهرستان های بیرجند، طبس، قاین، درمیان و فردوس به وقوع پیوسته است که در این مدت سه هزار و ۸۰۰ سارق دستگیر شده اند که نسبت به پارسال رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

سردار فرشید گفت: برخورد با کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی با جدیت دنبال می‌شود که در این مدت بیش از ۵۷۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امسال ۱۳ هزار فقره تصادف در محور‌های درون شهری و برون شهری استان رخ داده که نسبت به پارسال  ۲۲ درصد رشد داشته است.

او گفت: ۷۰ درصد تصادفات استان در معابر درون شهری و ۳۰ درصد در معابر برون شهری استان رخ داده است.

سردار فرشید گفت: امسال ۵۱ درصد تصادفات استان در محور‌های اصلی رخ داده است همچنین در این مدت ۶۱۶ هزار خودرو‌ متخلف اعمال قانون و پنج هزار و ۱۰۰ خودرو توقیف شده است؛ در حوزه خدماتی ۱۷ هزار  و ۸۰۰ فقره گواهینامه صادر و ۲ هزار و ۸۰۰ مورد تعویض شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال در سامانه ۱۹۷، ۱۶ هزار و ۵۰۰ هزار تماس برقرار شده که ۳۰ درصد تقدیر از پلیس، ۶ درصد پیشنهاد، ۱۶ درصد انتقاد و ۴۸ درصد منجر به راهنمایی شده است.

او گفت: در این مدت جرائم مالی فضای مجازی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که رشد ۱۲۷ درصد داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.