سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۴۰۰ هزار عدد موادمحترقه در مشهد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۰۰ هزار انواع مواد محترقه و دستگیری بیش از ۴۰ فروشنده مواد انفجاری خبرداد.

سرهنگ حسین جوانبخت گفت:  ۴۱۷ هزار و ۸۶۸ عدد انواع موادمحترقه خطرناک پیش از رسیدن به دست کودکان و نوجوانان کشف و جمع آوری شد.

او گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس با حضور در مناطقی که از پیش شناسایی شده و محل جولان سودجویان و فروشندگان موادمحترقه بود، عملیات ضربتی را آغاز کردند، این عملیات ۷۲ ساعت زمان برد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: در این عملیات ۴۶ فرد به اتهام توزیع و خرید و فروش مواد انفجاری خطرناک دستگیر شدند و با تشکیل چهل پرونده، متهمان برای رسیدگی به جرایمشان به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جوانبخت گفت: بیشترین مخاطبان استفاده از این لوازم کودکان و نوجوانانی هستند که به دنبال هیجان به تهیه موادمنفجره اقدام می‌کنند و بیشتر مصدومان و جان باختگان حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری گروه نوجوانان و جوانان هستند.

او گفت: در صورت مشاهده هرگونه توزیع و خرید و فروش موادمنفجره خطرناک، حتما موضوع را با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند و بدانند که این گزارش‌ها در بسیاری موارد به دستگیری متهمان و سودجویان منجر می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.