سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می‌شود

سرپرست فرمانداری تفت از آمادگی کامل دستگاه‌های این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

محمد دهشیری گفت: با توجه به مسافرت‌های نوروزی و غیرقابل پیش‌بینی بودن تغییرات آب و هوایی در فصل بهار از آمادگی کامل برخوردار باشند.

سرپرست فرمانداری تفت گفت: هماهنگی بین دستگاه‌ها برای اقدامات اجرایی در شهرستان ضروری است تا از بروز مسائل و مشکلات در آینده جلوگیری شود.

محمد دهشیری، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت این مطالب را در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان بیان کرد.

به گفته او: پیش‌بینی حفاظت از اماکن اداری و سرکشی از ادارات در ایام تعطیل در دستور کار مدیران قرار گیرد و کشیک ادارات در ایام تعطیل برقرار باشد و لیست آن به فرمانداری ارسال شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به ممنوعیت هرگونه حفاری از ۱۵ اسفندماه تا نیمه فروردین‌ماه اشاره کرد.

او گفت: تأمین آب شرب، نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها دو موضوع بسیار مهمی است که در ایام تعطیلات نوروز باید مورد توجه و اهتمام لازم از سوی دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

ناصر دهقانی، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تفت نیز در این جلسه به ضرورت برنامه ریزی برای پاکسازی رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها با توجه به‌احتمال بارش‌های بهاری اشاره کرد و گفت: لازم است دستگاه‌های خدمات رسان و عضو ستاد برای حوادث احتمالی آمادگی کامل را داشته باشند.

دهقانی گفت: آب‌رسانی سیار به روستا‌های مختلف شهرستان با توجه به حضور جمعیت بالا در تعطیلات نوروزی امری ضروری است که باید برنامه‌ریزی و دقت لازم صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.