سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد شدید با عوامل نا امنی در شب چهارشنبه سوری

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از برخورد شدید دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت مردم در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 حجت الاسلام اسداله جعفری گفت:  دستگاه قضایی استان اصفهان در طرح نوروزی و طرح ذوالفقار و چهارشنبه آخر سال در کنار نیرو‌های انتظامی است و تمام قد از اقدامات آنان حمایت می‌کند.

به گفته او نیروی انتظامی باید با سارقان، مجرمان خشن، اراذل و اوباش و عوامل ناامنی و آسایش مردم مقتدرانه برخورد کرده و امنیت را از آنان سلب کند و دستگاه قضایی هم باید از ناجا حمایت کرده و هم هزینه ارتکاب جرم را برای مجرمان بالا ببرد تا کسی به خود اجازه ندهد که به آزادی‌ها و حقوق مردم تجاوز کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان می گوید اسلام با شادی و تفریحات سالم و زندگی شاد و شادابی مردم مخالف نیست بلکه آن را تشویق هم کرده است، اما هر ساله عده‌ای با ایجاد بی‌نظمی و رفتار‌های غیرمتعارف شب چهارشنبه آخر سال را برای مردم تلخ می‌کنند و با استفاده از مواد محترقه آسیب‌های جسمی و روحی زده و به اموال عمومی خسارت می‌زنند، راه‌بندان درست کرده و سد معبر ایجاد می‌کنند که همه این کار‌ها به لحاظ قانونی جرم است.

به گفته او به همه دادستان‌ها ابلاغ شده تا واحد‌های صنفی که اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز و غیراستاندارد می‌کنند تا پایان فروردین پلمب شوند.

 رانندگان خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت‌هایی که در شب چهارشنبه آخر سال برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و با پرتاب ترقه آلودگی صوتی ایجاد کنند هم وسایل نقلیه آن‌ها تا پایان فروردین توقیف خواهند شد و در این خصوص به توصیه و سفارش هیچ کس هم توجه نمی‌کنیم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.