سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۵ هزار انواع مواد محترقه در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۵ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان خبر داد.

سرهنگ ستاد حسین بساطی گفت: ماموران در هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و بازرسی از منزل متهم پنج هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز، ۴۳ عدد نارنجک پرخطر و ۱۶ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد اولیه تولید ترقه‌های دست ساز پرخطر را کشف کردند.

خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مجازات خواهند شد.

او می‌گوید: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی کاشان با همکاری عوامل ناحیه مقاومت بسیج، از فعالیت جوانی در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز آگاه شدند و مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته او، والدین با کنترل رفتار‌های فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال، از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش‌بازی دستی توسط فرزندانشان جلوگیری کنند.

فرماندهی انتظامی‌ شهرستان کاشان گفت: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال و چهارشنبه‌سوری بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد.

سرهنگ بساطی گفت: همواره حفظ امنیت و آرامش جامعه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و ایجاد بی‌نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

او می‌گوید: والدین و خانواده‌ها هشدار‌های پلیس را در زمینه حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری جدی بگیرند تا فرزندانشان دچار آتش‌سوزی یا نقص عضو نشوند.

به گفته او، والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش‌بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آن‌ها سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: با پرهیز از رفتار‌های پرخطر زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنند.

سرهنگ بساطی گفت: آرامش روحی، روانی و سلامت جسمی مردم از اولویت‌های پلیس است، چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی‌نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند، پلیس با قاطعیت با او برخورد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.