سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: امسال بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش داشته است.

سردار سعید دادگر گفت: کشف ۸۷ فقره احتکار اقلام مورد نیاز مردم به ارزش بیش از ۷۸۹ میلیارد ریال از دیگر موفقیت‌های پلیس گلستان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سردار دادگر گفت: در همین بازه زمانی ۶۰ فقره زمین خواری به ارزش بیش از ۵۵۳ میلیارد ریال کشف که تعداد کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای امسال ۹۸ باند سرقت منهدم شده اند و بیش از ۵۱ درصد از انواع سرقت ها، کشف شده است.

افزایش کشف انواع مواد مخدر در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد را از مطالبات بحق مردم و مسئولان دانست و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف ۱۱ تن و ۷۵۴ کیلو انواع مواد افیونی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

او گفت: امسال۲۲ باند قاچاق مواد مخدرمنهدم، ۲۵۶ قاچاقچی دستگیر، دو هزار و ۱۷۸ خرده فروش مواد افیونی کشف و هفت هزار و ۸۹۲ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سردار دادگر گفت: پلیس در کنار اقدامات انتظامی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی نیز درخصوص مبارزه با مواد مخدر در جوامع هدف برگزار می‌کند که اثرات مطلوبی در راستای پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء سطح آگاهی خانواده‌ها داشته است.

کشف ۹۱ درصدی جرایم فضای مجازی

سردار دادگر گفت: بیش از ۹۱ درصد از جرایم فضای مجازی استان در سال جاری کشف شده و بیش از ۴۲ درصد از جرایم این حوزه مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان و کلاهبرداری‌های اینترنتی بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.