سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه فیلم و عکس از جاذبه‌های گردشگری نرماشیر

مدیر میراث‌فرهنگی نرماشیر گفت: به مناسبت فرا‌رسیدن ایام نوروز نمایشگاهی از فیلم و عکس‌های جاذبه‌های گردشگری شهرستان نرماشیر برپا می‌شود.

محمدرضا منصوری به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ شهرستان نرماشیر اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در محور ترانزیتی زاهدان - چابهار و همچنین وجود جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی شهرستان نرماشیر می‌توان پیش‌بینی کرد، گردشگران و مسافران زیادی وارد این منطقه شوند.

او می‌گوید: ورود گردشگران فرصت مناسبی برای معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی این شهرستان خواهد بود که مقدمات آن در حال آماده‌سازی است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نرماشیر از راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در شهرستان نرماشیر خبر داد و گفت: این نمایشگاه برای عرضه و فروش انواع مختلف صنایع‌دستی برپا می‌شود که موجب رونق اقتصادی برای فعالان و هنرمندان خواهد شد.

به گفته او ، در ایام نوروز ۱۴۰۱ همکاری و همراهی راهنمایان گردشگری را خواهیم داشت و اجرای تور‌های نرماشیر‌گردی را در اولویت کار داریم.

منصوری گفت: پاک‌سازی و تنظیف مسیر‌های گردشگری روستایی به منظور استقبال از گردشگران ومسافران از اقداماتی است که در حال اجرا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.