سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار جدی دادستان زاهدان در خصوص کلاهبرداری پیامکی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان گفت: شهروندان استان به هیچ وجه آدرس‌های اینترنتی ناشناسی که تحت هرعنوان از جمله احضار و یا تشکیل پرونده در قوه قضائیه برایشان پیامک می‌شود را باز نکنند.

 مهدی شمس آبادی گفت: از روز گذشته تعداد زیادی پیامک از شماره تلفن‌های همراه متعدد برای شهروندان استان با عناوین مختلف از جمله احضار، تشکیل پرونده و یا مراجعه به دادگستری ارسال شده است که به قطعیت اعلام می‌شود تمامی این پیامک‌ها جعلی و کلاهبرداری است.

او گفت: شهروندان به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی آدرس‌های اینترنتی ارسالی را باز نکنند در غیر این صورت احتمال دارد یا حساب‌های بانکی آن‌ها تخلیه شود و یا اینکه خودشان قربانی جدیدی باشند و از شماره تلفن همراه آن‌ها سوءاستفاده شده و برای دیگران همان پیامک‌های کلاهبرداری ارسال شود.

او گفت: از ابتدای صبح امروز افراد زیادی به دادستانی زاهدان مراجعه کرده اند که به علت بازکردن آدرس‌های اینترنتی آلوده ارسال شده، حساب‌های بانکی و یا شماره تلفن‌های آن‌ها مورد سوءاستفاده قرار گرفته است به همین منظور ضرورت دارد تا شهروندان پیامک‌های این چنینی را به هیچ وجه باز نکنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.